ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز: یک غذای ساده و لذیذ


ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز: یک غذای ساده و لذیذ

ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز یکی از محبوب ‌ترین غذاها است که به دلیل سادگی تهیه و طعم بی ‌نظیرش، در بین تمام سنین طرفدار دارد. این غذا علاوه بر خوشمزگی، مواد مغذی زیادی نیز دارد و می‌ تواند یک وعده غذایی کامل و مقوی باشد. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز را به صورت کامل به شما آموزش دهیم. همچنین به خواص ماکارونی و رب گوجه فرنگی کامروز و نکات خرید رب هم اشاره خواهیم کرد.

خواص ماکارونی

ماکارونی منبع کربوهیدرات است و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می ‌کند. همچنین فیبر موجود در ماکارونی به هضم غذا کمک کرده و از یبوست جلوگیری می‌ کند. ماکارونی سرشار از ویتامین ‌های گروه B مانند B1، B2 و B3 است که برای سلامت پوست، مو و سیستم عصبی ضروری هستند. این غذا همچنین حاوی آهن است که به خون ‌رسانی به بدن کمک می ‌کند.

خواص ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز

رب گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن می باشد که یک آنتی ‌اکسیدان قوی است و به پیشگیری از سرطان و بیماری ‌های قلبی عروقی کمک می‌ کند. همچنین رب گوجه فرنگی منبع ویتامین C و بتاکاروتن است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید هستند. بنابراین؛ ترکیب ماکارونی و رب گوجه فرنگی، غذایی کامل و مغذی را به وجود می ‌آورد که می‌ تواند برای تمام افراد، به خصوص کودکان، مفید باشد.

 

ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز-02

 

طرز تهیه ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز

ابتدا در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید به جوش بیاید. سپس ماکارونی را در آب جوش ریخته و اجازه دهید تا ماکارونی بپزد.

در حین پختن ماکارونی، در یک ماهیتابه روغن مایع را داغ کنید و پیاز را خرد کرده و به آن اضافه کنید. بعد از اینکه پیاز نرم و شفاف شد، سیر را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود.

گوشت چرخ‌ کرده را هم به پیاز و سیر اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت رنگ قهوه ‌ای به خود بگیرد. سپس، رب گوجه فرنگی کامروز، نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز را به گوشت اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. به اندازه ۲ پیمانه آب به مواد داخل ماهیتابه بریزید و بگذارید تا سس جا بیفتد.

بعد از اینکه سس جا افتاد، جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

ماکارونی پخته شده را آبکش کنید. کف قابلمه را چرب کرده و سیب زمینی های ورقه ورقه شده را به صورتی در آن بچینید که کف قابلمه را به طور کامل بپوشانند. سپس، ماکارونی را به داخل قابلمه ریخته و سس را هم روی ماکارونی بریزید. درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید ماکارونی روی حرارت کم دم بکشد. پس از گذشت 45 دقیقه تا 1 ساعت می توانید ماکارونی را از روی گاز برداشته و به

دلخواه با پنیر پارمزان یا جعفری سرو کنید.

نکات مهم در پخت ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز

  • فلفل دلمه ای، قارچ، سویا و نخود فرنگی را هم می توانید به سس ماکارونی اضافه کنید.
  • با این دستور پخت، ماکارونی کمی طعم تند خواهد داشت، می توانید بر اساس ذائقه تان مقدار فلفل قرمز را کم و زیاد کنید.
  • جهت بهتر شدن طعم و عطر ماکارونی، به سس یا در هنگام سرو، به ماکارونی کمی آویشن اضافه نمایید.
  • در صورت دلخواه می توان پس از آبکش کردن، ماکارونی را سرو کرد.
  • ماکارونی معمولا با ترشی کلم، ترشی لیته و زیتون سرو می شود.

 

رب گوجه فرنگی کامروز

رب گوجه فرنگی کامروز یکی از باکیفیت ‌ترین رب‌ های موجود در بازار است که از گوجه فرنگی ‌های تازه و باکیفیت تهیه می ‌شود. این رب طعم و رنگی بی ‌نظیر به غذاهای شما می‌ دهد و به دلیل غلیظ بودن، تنها مقدار کمی از آن برای طعم‌ دار کردن غذا به کار می رود.

ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز-03

خرید رب گوجه فرنگی از کامروز

شما می ‌توانید رب گوجه فرنگی و یا دیگر محصولات کامروز را از تمام فروشگاه‌ های مواد غذایی معتبر در سراسر کشور خریداری کنید. همچنین می ‌توان این محصول را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی کامروز خریداری کرد.

مزایای خرید از کامروز

کامروز یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید رب گوجه فرنگی، ترشی و شوریجات است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، محصولاتی با طعم و مزه بی ‌نظیر به بازار عرضه می ‌کند. علاوه بر طعم و مزه فوق العاده، محصولات کامروز ضمن داشتن کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند و با خرید این محصولات، می ‌توانید طعم و مزه غذاها را به صورت محسوسی ارتقا دهید.

 

پاسخ به چند سوال متداول در زمینه پخت ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز

  • چه نوع ماکارونی برای این غذا مناسب ‌تر است؟

برای این غذا می ‌توانید از هر نوع ماکارونی که دوست دارید، استفاده کنید. با این حال، ماکارونی ‌های فرمی مانند پنه و پروانه ای و ماکارونی رشته ای برای این غذا مناسب ‌تر هستند.

 

  • آیا می ‌توان از گوشت مرغ یا قارچ به جای گوشت چرخ‌ کرده استفاده کرد؟


    بله، می ‌توانید از گوشت مرغ یا قارچ به جای گوشت چرخ ‌کرده استفاده کنید.

     

    ماکارونی با رب گوجه فرنگی کامروز-04

 

  • جمع بندی

    ماکارونی با رب گوجه‌ فرنگی کامروز، غذایی خوشمزه و مقوی است که می ‌تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل یا میان وعده سرو شود. این غذا به دلیل سادگی در تهیه و مواد اولیه در دسترس، برای افراد با هر سطحی از مهارت آشپزی مناسب است.

    علاوه بر این، ماکارونی با رب گوجه‌ فرنگی کامروز، منبع خوبی از فیبر، ویتامین‌ ها و مواد معدنی است.

این غذا همچنین کالری و چربی کمی دارد، به همین دلیل برای افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند، انتخاب مناسبی می باشد.

 

برای خرید رب گوجه فرنگی کامروز، همین امروز از وبسایت ما از طریق شماره 09173137841 اقدام کنید. 

نظر خود را برای ما ارسال نمایید